Як написати резюме англійською мовою? Актуальний приклад для використання
Ви мрієте працювати за кордоном, але не знаєте, як написати резюме англійською мовою? Чи, можливо, Вас зацікавила іноземна компанія, і Ваша мета - побудувати в ній кар’єру?
Щоб заощадити час, Ви завжди можете скористатися CVmaker. Це простий онлайн-конструктор резюме з автоматичним перекладачем. Все, що Вам потрібно зробити - це змінити мову на англійську.
У кожній країні свої звичаї. Пошук роботи за кордоном відрізняється від пошуку роботи у своїй країні - він ускладнений культурними відмінностями, тому для успішної роботи за кордоном потрібно вміти адаптуватися до вимог не тільки певної компанії, але і країни.
Перший крок на шляху до роботи мрії за кордоном - визначитися з компанією і знайти інформацію про її історію, діяльність та корпоративну культуру. Потім, враховуючи все це, потрібно підготувати гарне резюме.
У цій статті ми розповімо Вам, на що потрібно звернути увагу при підготовці свого резюме англійською мовою, а також поділимося порадами, хитрощами і перекладами часто вживаних фраз.
Англійська є основною мовою багатьох міжнародних компаній. Якщо Ви збираєтеся подати заявку на роботу в такій компанії, Вам потрібно підготувати бездоганне резюме англійською мовою. Воно має показати, що Ви володієте цією мовою на необхідному рівні. Це означає, що своє резюме українською мовою Вам потрібно буде перекласти на англійську і трохи змінити його з урахуванням вимог англомовних країн.
Абревіатура CV походить від латинського словосполучення “curriculum vitae”. Зараз вона широко використовується в англійській мові, в основному у Великобританії, Ірландії та Новій Зеландії. Рідше використовується термін "personal resume" або просто "resume", в основному в Сполучених Штатах і Канаді. В інших країнах терміни "CV" і "resume" використовуються як синоніми.
Приклад резюме англійською мовою
Завантажити цей зразок резюме - Receptionist
Отже, в чому відмінності між англійським та українським резюме?
Існує цілий ряд відмінностей між англійськими та українськими резюме. Але не хвилюйтеся: зараз ми у всьому розберемося, і Ви з легкістю складете своє резюме.
Що НЕ потрібно додавати в англійське резюме (якщо роботодавець цього не вимагає):
- Фото
- Таку інформацію, як дата народження, сімейний стан і стать кандидата
Чому? Справа в тому, що в більшості англомовних країн прийняті закони, спрямовані на боротьбу з дискримінацією, і роботодавці зобов'язані давати всім кандидатам рівні права незалежно від їх зовнішнього вигляду, кольору шкіри або віку.
Які пункти повинні бути в англійському резюме?
Контактна інформація (Personal Details)
В англійських резюме зазвичай вказується мінімум особистих даних, крім випадків, коли в описі вакансії зазначено, що потрібно надати додаткові дані. Часто буде достатньо таких даних: ім'я та прізвище, місто/країна проживання, номер мобільного телефону, адреса електронної пошти та особиста веб-сторінка (наприклад, профіль LinkedIn, якщо він є).
Словничок для написання розділу «Контактна інформація»
Особисті дані - personal, personal details
Ім'я - first name
Прізвище - surname, last name, family-name
Електронна пошта - email, email address
Номер телефону - telephone, telephone number
Місце проживання, місто - place of residence, city, town
Адреса - address
Поштовий індекс - postal code, zip code
Назва вулиці - street name, road name
Дата народження - date of birth, birth date
Місце народження - place of birth, birthplace
Стать - gender, sex
Сімейний стан - marital status
Національність - nationality
Профіль (Personal Statement, Personal Profile, CV Profile)
Профіль - це невід'ємна частина англійського резюме. Це вступна частина, яка йде на початку резюме, безпосередньо
після Вашої особистої інформації. Тут Ви можете розповісти
роботодавцю про себе, свої знання, навички та здібності. Якщо
у Вас невеликий досвід роботи, слід назвати цей розділ Personal
Statement або Personal Profile і зробити його якомога більш
довгим і докладним. Більш досвідченим кандидатам
рекомендується використовувати заголовок CV Profile і
обмежитися коротким описом.
Senior Project Manager
Agile Senior Project Manager with 15+ years of experience delivering technical solutions that drive key business strategies. Dynamic leader with proven success in leading cross-functional development teams, contributing to every step of the software development life cycle (SDLC). Strong mentorship skills with experience in training, motivating, and supporting other project managers.
Словничок для написання тексту профілю
Готовий вчитися - eager to learn, curious, studious
Представницький - representative
Мотивований - motivated, eager
Відданий - dedicated, committed
Досвідчений - experienced
Характеристики, особисті якості - characteristics, personal traits
Пріоритети - focus points, priorities
Вражаючий - impressive
Лідерські якості - leadership, taking the lead, give direction, manage, to run
Комунікабельний - communicative, having strong communicative skills
Стресостійкий - stress-proof, stress-resistant, able to work under pressure
Орієнтований на результат - result oriented, focus on results
Надійний - reliable, trustworthy
Впевнений - confident
Клієнтоорієнтований - client-friendly, customer-oriented
Компетентний - knowledgeable
Навчений (чому-небудь) - trained in
Кваліфікований у (чому-небудь) - skilled at
Експерт у (чому-небудь) - expert at
Незамінний – irreplaceable
Досвід роботи (Work Experience)
Обов'язково у зворотному хронологічному порядку (тобто останнє місце роботи має знаходитися у верхній частині списку)із зазначенням дат початку та закінчення роботи. Якщо Ви студент або випускник і шукаєте свою першу роботу, опишіть пройдене стажування або практику. Коротко перерахуйте свої обов’язки і намагайтеся зосередитися на результатах своєї повсякденної роботи та своїх досягненнях.
Словничок для написання розділу «Досвід роботи»
Досвід роботи - work experience, career summary, work history
Посада - role, position
По теперішній час - present, current position, “year / date” onwards
Опис роботи - outline, role description / summary
Обов'язки - responsibilities, key responsibilities
Досягнення - achievements, accomplishments
Пов'язаний з - involved with
Робити внесок в - contribute to
Координувати - coordinate
Організовувати - organize
Спрямовувати - orchestrate
Відповідати за - to be in charge of
Освіта і кваліфікації (Education and Qualifications)
Вкажіть назви навчальних закладів та отримані кваліфікації. Як правило, розділ «Освіта» перекладати важче, тому що в різних країнах системи освіти відрізняються. Відмінності існують не тільки в етапах, але і в кількості років навчання. Іноді знайти точний еквівалент певної спеціальності або ступеня освіти в англійській мові неможливо. В таких випадках підбирається найбільш близький варіант. Нижче наведено огляд найбільш часто використовуваних термінів.
Початкова школа - Primary School
Середня школа - Secondary School / High School
Коледж - College
Профтехучилище - Vocational school
Університет - University
Диплом бакалавра - Bachelor diploma
Диплом магістра - Master diploma
В англомовних країнах ступені бакалавра і магістра діляться на
два види: Bachelor / Master of Arts (бакалавр / магістр
гуманітарних наук) та Bachelor / Master of Science (бакалавр /
магістр точних і природничих наук).
Мови (Languages)
Перерахуйте мови, якими Ви володієте, а також вкажіть їх рівень. При написанні резюме англійською мовою не забудьте вказати і свою рідну мову.
В англійській мові рівень володіння часто позначається буквами. Існують такі рівні:
English Basic User (Базове володіння):
A1 - beginner / початковий
A2 - elementary, pre-intermediate / елементарний, нижче середнього
English Independent User (Самостійне володіння):
B1 - intermediate / середній
B2 - upper intermediate, post-intermediate / вище середнього
Proficient English User (Вільне володіння):
C1 - advanced / просунутий
C2 - proficient, nearly native-speaker level / професійний, на рівні носія
Часто необхідний рівень мови вказується безпосередньо в описівакансії. Якщо Ви не знаєте, який рівень вибрати, пройдіть онлайн-тест на визначення рівня мови.
Словничок для написання розділу «Мови»
Знання мов, мови - language skills, languages
Рідна мова - mother tongue, native language, native speaker
Вільно - fluent, near native
Дуже добре - proficient, advanced, near native
Добре - intermediate
Базовий - basic, elementary
Читання - reading
Письмо - written language, writing
Говоріння - spoken language, speaking, verbal communication
Навички (Skills)
Розділ "Навички" у резюме є дуже важливим і допомагає роботодавцю отримати уявлення про ваші компетенції та вміння
Комунікація - communication
Командна робота - teamwork
Рішення проблем - problem solving
Лідерство - leadership
Організація - organization
Стресостійкість - ability to work under pressure
Навички роботи з комп'ютером та програмним забезпеченням -
computer and software skills. Перелічіть всі комп'ютерні програми, з якими Ви вмієте працювати і які будуть корисні на бажаній роботі, наприклад, MS Office.
Водійські права - driving license
Хобі та інтереси
Правильно написаний розділ хобі покаже, що Ви організована людина і надасть роботодавцям корисну інформацію про Вашу особистість. Це дозволить їм визначити, наскільки Ви впишетеся в їх культуру.
Як написати гарне резюме англійською? Ось декілька порад:
1. Як і будь-який офіційний документ, резюме має бути граматично і орфографічно правильним. Не менш важливим є оформлення, яке допоможе йому виділитися і привернути увагу рекрутера.
2. Сконцентруйтеся на своїх досягненнях - це покаже Вас як людину, яка здатна зробити щось корисне для компанії. Наприклад, Ви організували колективний захід, в результаті якого покращилася комунікація співробітників в офісі.
3. Ясність і структура. При написанні резюме слід переконатися,що весь текст розбірливий, важливі моменти виділені і загальний вигляд резюме радує око. Можна виділити заголовкиі навіть використати інший колір.
4. Довжина резюме. У Великобританії, як і в Україні, рекомендується максимум дві сторінки. У Сполучених Штатах максимум - одна сторінка. Зверніть увагу, що на цій сторінці Ви повинні вказати тільки той досвід і ті якості, які мають відношення до бажаної посади.
5. Пам'ятайте: якщо Ви відправляєте резюме електронною поштою, вибирайте формат PDF - так роботодавець отримає його в тому ж вигляді, в якому Ви його відправили, без втрат формату.
Під час написання резюме, а також супровідних листів англійською мовою Вам знадобляться наступні слова і словосполучення:
Подати заявку - to apply, apply for
Курс, навчання - course, training
Сертифікат - certificate
Навички - skills
Допоміжна діяльність (особливо позакласна діяльність під час навчання) - extracurricular activity або extracurricular activities
Інтереси - interests
Роботодавець - employer
Працівник - employee
Корпоративна культура - company culture, corporate culture
Поширені професії
Касир - cashier, checkout girl / boy
Менеджер з продажу - sales representative, sales employee
Укладальник товару - stock clerk, shelf stacker
Спеціаліст з обслуговування клієнтів - customer service representative, customer service agent
Водій - driver
Сфера гостинності - hospitality
Офіціант/офіціантка - waiter / waitress
Будівельник - construction worker, builder
Тесляр - carpenter
Механік - mechanic
Нижче Ви знайдете конструктор резюме, з яким створити резюме англійською мовою буде простіше простого. Також ви можете переглянути приклади резюме які ви можете скачати безкоштовно. Все, що Вам потрібно зробити - це змінити мову. Сподіваємося, що наші поради допоможуть Вам скласти своє резюме англійською мовою та знайти роботу мрії!