Зв'язатися з нами

Наші користувачі дуже задоволені нашою чудовою підтримкою.

  • Форма зворотного зв'язку

    Задайте питання через нашу форму зворотного зв'язку, зазвичай ми відповідаємо протягом дня.

  • Скасувати підписку

    Скасуйте підписку, не чекаючи нашої підтримки, скориставшись цією простою формою.

Часті питання

Легко знайдіть відповіді на найбільш поширені питання нижче.

  • Чи можна створити супровідний лист?

    Якщо у Вас є активний обліковий запис CVmaker.uk, Ви також можете створювати необмежену кількість супровідних листів у форматі, що пасує до резюме. Щоб почати, увійдіть до свого облікового запису CVmaker і виберіть у меню розділ «Супровідні листи».

  • Що саме являють собою послуги зі складання резюме?

    У певних ситуаціях краще, щоб Ваше резюме було складене, перефразоване або оптимізоване професіоналом. Якщо будь-яка з наведених нижче ситуацій Вам знайома, скористайтеся нашими послугами:

    - Ви – зайнята людина, і на створення резюме просто не вистачає часу?

    - У Вас ще немає резюме або Ви не знаєте, що в ньому писати?

    - Ви хотіли б змінити професію, тому Вам потрібно скласти своє резюме по-новому?

    - Певний час Ви були без роботи, тому у Вашому резюме є прогалина, яку потрібно пояснити?

    - Ваше резюме занадто застаріле?

    - Ваше резюме занадто звичайне, незрозуміле або не привертає уваги?

    - Інформацію у Вашому резюме потрібно впорядкувати, наприклад, за релевантністю?

    - Ваше резюме вимагає граматичного редагування і перефразування, щоб зробити його більш потужним і таким, що запам’ятовується?

    Ви можете знайти додаткову інформацію насторінці створення резюме.

  • Чи можна завантажити моє резюме на іншій мові (наприклад, французькій)?

    Так. Після створення свого резюме Ви можете завантажити його на інших мовах. Цю опцію можна вибрати при заповненні Ваших особистих даних. На даний час ми пропонуємо наступні мови: англійська і французька.

  • Як скасувати підписку і закрити мій обліковий запис CVmaker.com.ua?

    Have you found a good job and want to unsubscribe? You can easily do this in one of the following ways:

    Account

    Log in to your account and go to the "My Account" section . Scroll down the page, move the subscription slider to "Yes" and click the "Close Account" button. Your subscription will be canceled automatically and you will receive an email confirming the cancellation.

    Unsubscribe page

    Go to our contact page and click the "Unsubscribe" button. You can now automatically unsubscribe without logging into your account. You will receive an email confirming the cancellation.

    Contact our support service

    You can also cancel your subscription by contacting our support service. For more information on how to contact us, visit our contact page.

    Also read the post "How to use/cancel CVmaker service?" .

  • Чи потрібно платити за використання CVmaker.com.ua?

    Ви можете спробувати сервіс та преміум-функції CVmaker протягом 7 днів за 49,99 грн. Після закінчення 7-денного пробного періоду Ваш обліковий запис автоматично оновлюється щомісяця за ціною 499 грн /міс. Маючи преміум-доступ, Ви можете в будь-який час редагувати та завантажувати свої резюме, створювати необмежену кількість відповідних супровідних листів, використовувати наш поштовий інструмент для подачі заявок, а також нашу преміум-систему пошуку та підбору вакансій. Підписка Вашого облікового запису буде автоматично продовжуватися кожного місяця, поки Ви не скасуєте її. Ви можете з легкістю скасувати підписку і закрити свій обліковий запис будь-коли.

    Ціна, зазначена на нашому веб-сайті, включає ПДВ.

  • Чи можна приховати який-небудь пункт в моєму резюме?

    Так. Для цього натисніть на 3 крапки поруч із пунктом, який Ви хочете приховати, а потім натисніть «Приховати компонент». Якщо Ви хочете знову додати або зробити пункт видимим, виберіть його на панелі вибору в нижній частині Кроку 2 нашого конструктора резюме.

  • Чи можна розмістити частину тексту на наступній сторінці (в PDF)?

    Звичайно можна. У нашому конструкторі резюме це можна зробити 2 способами:

      1. Ви можете розмістити весь розділ (наприклад, «Освіта та кваліфікації») на наступній сторінці. Для цього потрібно натиснути на 3 крапки поруч із потрібним розділом і вибрати «На наступній сторінці (pdf)». В результаті весь розділ буде розміщений на наступній сторінці.
      2. У полі опису попереднього розділу Ви можете кілька разів натиснути клавішу Enter у текстовому редакторі, щоб більш точно відрегулювати перенесення.
  • Чи сортуються пункти у хронологічному порядку?

    Пункти не сортуються у хронологічному порядку автоматично. Якщо Ви хочете впорядкувати пункти у хронологічному порядку, натисніть на 3 крапки поруч із пунктом і виберіть «Сортувати у хронологічному порядку». Пункти будуть негайно відсортовані.

  • Чи можна сортувати пункти?

    Так. Ви можете сортувати пункти, використовуючи стрілочки, розташовані поруч з ними. Пункти, які знаходяться всередині компонента, також можна сортувати окремо. Для цього потрібно натиснути на 3 рисочки біля потрібного пункту, а потім перетягнути пункт в потрібне положення.

  • Чи можна редагувати моє резюме?

    Так. Після завантаження резюме Ви автоматично отримаєте електронний лист з даними для входу в систему, де зможете редагувати його в будь-який час.

  • Чи можна завантажити моє резюме в форматі Word?

    Ні. Через складність формату наших шаблонів, завантажити резюме в Word, на жаль, неможливо. Але не хвилюйтеся: Ви завжди можете відредагувати своє резюме через обліковий запис.

  • Чи можна додати фотографію в моє резюме?

    Так. На першому кроці нашого конструктора резюме, який називається «Особисті дані», Ви можете додати фотографію в своє резюме. Просто натисніть на значок фотографії поруч з полями введення. Після цього Ви зможете завантажити, відредагувати, а потім додати свою фотографію в резюме.

Інформація про компанію


CVmaker B.V.
Piet Heinkade 221
1019 HM Amsterdam
The Netherlands
CoC: 70894027

У разі виникнення будь-яких скарг радимо звертатися безпосередньо до нашої служби підтримки.

Європейська платформа для вирішення спорів в режимі онлайн (ODR) доступна за посиланням: https://ec.europa.eu/consumers/odr