Вкажіть свої досягнення в резюме – це найкращий спосіб отримати більше запрошень на співбесіду

Уявіть себе роботодавцем. Ви переглядаєте резюме кандидата. Він заявляє, що володіє тими навичками та компетенціями, які Ви шукаєте. Крім того, у нього є необхідний досвід роботи. Начебто все добре. Однак, якщо кандидат не може підкреслити свої навички відповідними досягненнями, в той час як інші кандидати охоче демонструють свої успіхи, вказуючи конкретні результати, такі як “підвищення лояльності клієнтів на 15%”, чи запросите Ви такого кандидата на співбесіду? Скоріше за все ні. Тож не будьте таким кандидатом. Вказуйте свої досягнення – це підвищує шанси отримати запрошення на співбесіду.

Створіть своє резюме

Чи потрібно вказувати досягнення в резюме і що це дає?

Якщо коротко, то потрібно. Вказати досягнення в резюме зовсім не важко, але це може дати Вам величезну перевагу перед іншими кандидатами. І ось чому.

В принципі, в резюме можна вказати будь-які навички. Але при цьому як самі навички, так і їх рівень залишаються досить абстрактними для будь-якого роботодавця. Замість цього розбудіть уяву роботодавця: продемонструйте, як Ви застосовуєте ці навички на практиці, і поділіться своїми досягненнями. Це буде більш цікаво будь-якому роботодавцю. Найчастіше роботодавців цікавить, що Ви можете зробити для їх компанії. Тому досягнення – чудовий спосіб підтвердити свої навички і звернути на себе увагу.

Ні в якому разі не думайте, що на простій роботі особливих досягнень не буває. Практично на будь-якій роботі і на будь-якій посаді можна зробити щось значуще і корисне. Подумайте, що підкреслить Ваші професійні навички та вкажіть це.

Які досягнення можна вказати в резюме?

Все залежить від конкретної ситуації. Вибирайте досягнення, які будуть зрозумілі і важливі потенційному роботодавцю. Виключіть корпоративний жаргон і абревіатури – Ваші досягнення і їхня значимість повинні бути гранично зрозумілі будь-якій людині.

В основному комерційні компанії зацікавлені або в збільшенні обігу, або в підвищенні задоволеності клієнтів, або в скороченні витрат. Якщо Ви не знаєте, що написати, дослідіть поточну ситуацію в компанії, особливо завдання, пов'язані з посадою, на яку Ви претендуєте. Ознайомтеся з описом посади, щоб зрозуміти, які виклики можуть виникнути в процесі роботи. Якщо Ви вже стикалися з подібними викликами на попередній посаді, обов'язково поділіться своїми досягненнями!

Вибирайте досягнення, які можна легко застосувати до ситуації потенційного роботодавця. Для наочності результати краще виражати не в числах, а у відсотках. Роботодавець подумає: якщо кандидат X (Ви) зможе збільшити конверсію на 15%, яку вигоду при цьому отримаю я?

Щоб надихнути Вас ми підготували декілька хороших прикладів досягнень для цілої низки посад і галузей. Ознайомтеся з ними.

Сфера обслуговування

  • “Налагодження потоків комунікації для нових клієнтів; підвищення загальної задоволеності клієнтів на 20%”.
  • “Керував проектом зі створення відділу за кордоном”.
  • “На 15% збільшив NPS серед клієнтів, які спочатку подали скаргу”.

Сфера гостинності

  • “Розробив нове меню, що дозволяє скоротити витрати на 10%, при цьому зберігши задоволеність клієнтів і збільшивши обіг”.
  • “Брав участь в організації повторного відкриття кінотеатру і прес-конференції з цього приводу”.
  • “Розробив і реалізував новий підхід до гостей, в результаті якого витрати гостей на додаткові послуги зросли на 15%, а NPS - на 9%”.

Дизайнер

  • “Створив графічний дизайн для обкладинки журналу Forbes за січень 2020 року”.
  • “Керував концептуальною фазою масштабного корпоративного ребрендингу”.
  • “Вдосконалив UX для страхової компанії, що дозволило знизити кількість звернень клієнтів у колл-центр на 30%”.

Продажі

  • “Домігся підвищення середньої вартості замовлення на 35% у порівнянні з іншими менеджерами по роботі з клієнтами завдяки своїм чудовим навичкам допродажів і перехресних продажів”.
  • “Запровадив програму утримання клієнтів, у результаті чого показник утримання підвищився на 70%”.
  • “Повернув одного з топ-10 клієнтів, який підписав контракт з конкурентом”.

Байєр

  • “Провів нову сорсингову кампанію, в результаті чого було укладено 3 нових контракти з великими постачальниками”.
  • “Створив програму стажувань для свого відділу, що забезпечило постійний притік нових талановитих фахівців”.
  • “Здійснював управління запасами під час скорочення постачальників, завдяки чому підвищив рівень доступності послуг на 33%”.

Маркетолог

  • “Знизив загальні витрати на рекламу на 13,2%, при цьому збільшив притік потенційних клієнтів на 3%”.
  • “Став співавтором статті про свого роботодавця, опублікованої в New York Times”.
  • “Розробив новий шлях клієнта, що дозволило збільшити середній коефіцієнт конверсії на 15%”.

Будівництво

  • “Запровадив нові державні протоколи безпеки, які дозволяють уникнути суворих штрафних заходів, таких як блокування будівельного майданчика”.
  • “Керував командою з 8 осіб; завдяки своїм відмінним навичкам співпраці і планування виконав у строк на 40% більше робіт”.
  • “Отримав нагороду “Працівник року”.

Інженер

  • “Розробив вихлопну систему, що дозволяє знизити витрати палива на 6,4% і викиди CO2 на 13,8%”.
  • «Опублікував статтю про захист огороджень від штормового нагону в журналі Marine Science and Engineering”.
  • “Підвищив ефективність сонячних елементів на 9% завдяки поєднанню нового дизайну з новими матеріалами”.

Чи варто вказувати в резюме досягнення, що не стосуються роботи?

Уявіть, що Ви зробили щось вражаюче, наприклад, пробігли марафон. Чи можна включити це в своє резюме при подачі заявки, наприклад, на вакансію торгового представника? Зрештою, не обов'язково мати таку високу витривалість для того, щоб успішно виконувати свою роботу.

Проте ми настійно рекомендуємо додавати і досягнення, що не стосуються роботи. Бігові навички навряд чи допоможуть Вам у пошуку нових клієнтів, але пробіжка марафону демонструє високий рівень дисципліни та мотивації.

Ми радимо кандидатам, які вказують не пов'язане з роботою досягнення, також додати пару досягнень, що безпосередньо пов'язані з нею. Таким чином, Ви продемонструєте успіхи, пов'язані не тільки з Вашими хобі та інтересами, але і з Вашою професією.

Де і як вказувати досягнення в резюме?

Знову ж таки, на це питання немає однозначної відповіді. Ми завжди радимо розташовувати розділи Вашого резюме відповідно до їх важливості для заявки. Тобто якщо Ваші досягнення мають велике значення для Вашої заявки, розмістіть їх вгорі на першій сторінці резюме. І навпаки – якщо досягнення менш актуальні для потенційного роботодавця, перемістіть їх вниз, щоб звільнити місце для важливіших розділів, таких як навички або особистий профіль.

Досягнення можна представити двома способами:

  • Додати окремий розділ “Досягнення”.
  • Включити їх в опис Ваших попередніх посад в розділі “Досвід роботи”.

Якщо Ви хочете дійсно підкреслити свої досягнення, найкраще перелічити їх в окремому розділі. Так вони будуть виділятися і точно не залишаться непоміченими. Більш скромні претенденти можуть оформити їх у вигляді маркованого списку в описі досвіду роботи.

RU achievements

Досягнення можна додати або в розділ “Досвід роботи”, або винести їх в окремий розділ, як показано на малюнку нижче.

RU achievements

CV example marketing

Завантажте цей зразок резюме з розділом досягнень – менеджер з продажів

Створіть своє резюме

Хочете більше надихаючих прикладів? Тоді ознайомтеся з нашими іншими шаблонами та зразками резюме.

Схожі статті

Понад 112.872 користувачів вже зробили своє резюме

За допомогою CV maker Ви можете швидко і легко створити помітне та професійне резюме за 15 хвилин.

Створіть своє резюме

У Вас буде на 65% більше шансів отримати роботу