Як створити найкраще резюме для роботи в сфері продажу? Ознайомтесь з нашими порадами та прикладами!

Сфера продажу стрімко зростає, а це означає, що і попит на вакансії також. Багато кандидатів хочуть отримати досвід роботи саме у цій сфері, щойно закінчивши навчання. Тож якщо ви хочете отримати бажану роботу, ваше резюме має справити гарне враження на роботодавця. Наступні поради допоможуть вам у цьому.

Як створити резюме, щоб отримати бажану роботу?

Робота у сфері продажу є часто трудомісткою, адже деякі посади вимагають від вас витривалості. Роботодавці зазвичай шукають кандидатів, які вміють швидко адаптовуватися, бути організованими та володіти різними навичками. Тому, якщо ви хочете привернути їхню увагу, зазначте усі свої сильні сторони. Обов'язково робіть акцент на навичках, які мають відношення до вакансії, на яку ви претендуєте. Проаналізуйте, які ваші здібності слід додати до резюме, що будуть цінними для компанії.

cv шаблон

Створіть своє резюме

Найпоширеніші вакансії у сфері продажу

Так само, як і інші швидко зростаючі галузі, торгівля має численні можливості працевлаштування, починаючи від сезонного найму та закінчуючи пошуком кандидатів на повну зайнятість і довготривалий термін. Ознайомтесь із найпопулярнішими вакансіями у галузі торгівлі далі:

1. Менеджер з продажу

Саме ці спеціалісти роблять усе, щоб продати товар чи послугу.Вони мають справу безпосередньо з клієнтами, допомагаючи їм здійснювати покупки. Також менеджери з продажу несуть відповідальність за вирішення проблемних питань та контроль над відвантаженнями товару і розрахунками з покупцями. Забезпечувати безперебійну роботу бізнесу та відігравати вагому роль у збільшенні продажів – основне завдання фахівця.

2. Менеджер з підтримки клієнтів

Менеджер з підтримки клієнтів - спеціаліст, в обов'язки якого входить пошук та обслуговування клієнтів, а також вибудовування відносин з ними. Саме він представляє інтереси покупця - стежить за тим, щоб послуги були надані відповідно до очікувань і вимог договору. Основними завданнями менеджера є обробка запитів від клієнтів, швидке вирішення їхніх питань у чатах або по телефону та ведення звітності про виконану роботу.

3. Касир

Касир здійснює прийом, зберігання і облік грошових коштів, а також він зазвичай є продавцем. Окрім того, він займається прийомом товару, проведенням інвентаризацій та складанням касової звітності.

4. Адміністратор магазину (торгового залу)

Саме адміністратор магазину повноцінно стежить за його діяльністю та може гарантувати, що все працює безупинно. Серед основних його обов'язків також є контроль організації торгово-технологічного процесу, викладання товарів та додержання усіх правил торгівлі.

Що слід включити до резюме?

Перш ніж розпочати процес створення резюме, вам необхідно визначити його майбутній формат. Для цього спочатку проаналізуйте те, чи достатньо у вас досвіду роботи. Якщо ви новачок у цій галузі, то резюме, підкріплене важливими навичками, допоможе одразу привернути увагу роботодавця. Однак, якщо ви прагнете підвищення та уже маєте достатній практичний досвід, опишіть його у зворотньому хронологічному порядку. Основна частина вашого резюме повинна містити наступну інформацію:

Особисті дані

Дуже важливо залишити ваші особисті дані, включаючи номер телефону, у випадку, якщо рекрутер захоче з вами зв'язатися. Переконайтеся, що ця інформація знаходиться на виду у вашому резюме.

Досвід роботи

Ваш досвід є основою будь-якого резюме, тому обов’язково перерахуйте свої попередні місця роботи. Також залиште кілька слів про ваші професійні досягнення у певній сфері, яка перегукується із вакансією, на яку ви претендуєте.

Освіта

Освіта – також одна із найважливіших складових блискучого резюме. Додайте до неї назви навчальних закладів, у яких здобували освіту, та спеціальності. Окрім того, слід згадати про професійні курси, школи та конференції; саме ця інформація демонструє те, що ви не стоїте на місці та зацікавлені в особистісному розвитку.

Навички та компетенції

Залишивши кілька основних навичок, ви маєте змогу продемонструвати роботодавцю те, що саме ви вмієте та знаєте на даний час.

Про які важливі навички слід написати, створюючи резюме для сфери продажу?

Як визначити релевантні навички, які варто вказувати у резюме? Деякі з навичок, необхідних для роботи в торгівлі, включають:

  • Навички налагодженої роботи з товаром
    Часто посадовими обов'язками працівника торгівлі є забезпечення того, щоб продукція знаходилась у потрібних місцях, спостереження за наявністю на полицях якнайбільшого асортименту товарів та консультація покупців про їхні споживчі властивості.
  • Навыки работы с компьютером
    Практично кожна вакансія вимагає зараз від кандидата комп’ютерної грамотності. Окрім того, що варто стати впевненим користувачем інтернету та MS Office, вміння спілкуватися та консультувати покупців онлайн не буде зайвим.
  • Маркетингові навички
    Вы должны обладать навыками презентации товара и ориентироваться в том, как убедить клиента приобрести продукт. Если вы знаете, как выделить именно то, что нужно аудитории, чтобы продвинуть продукт - работа в сфере продаж вам гарантирована.
  • Організаційні навички
    Вміння організовувати людей та процеси завжди цінується досить високо. Також до цієї категорії можна додати багатозадачність та вміння вирішувати комплексні завдання.

Створіть своє резюме

Як привернути увагу роботодавця за допомогою резюме?

Сформуйте чітке та лаконічне резюме
Ваше резюме повинно бути чітким, лаконічним та легким для читання як на екрані, так і в друкованому вигляді. Уникайте химерних шрифтів та кольорів.

Уникайте прогалин у резюме
Після закінчення роботи з резюме переконайтеся у тому, що вся інформація є вірною та ви не припустилися жодних помилок.

Тверезо оцініть свої навички та попередній досвід
Саме це допоможе вам чітко зрозуміти, яку користь ви можете принести для певної компанії, зайнявши конкретну посаду, та відточити самопрезентацію.

Які особисті якості шукають роботодавці?

Відмінне спілкування: Робота у сфері продажу - це спілкування з клієнтами протягом усього дня. Ви повинні вміти комунікувати з різними людьми, досягаючи певних робочих цілей.

Увага до деталей: Ця якість може гарантувати те, що завдання будуть виконані повністю і без помилок.

Вирішення проблем: З клієнтами можуть виникати конфліктні ситуації, які ви здатні вирішити.

Яку ще важливу інформацію необхідно додати?

Працюючи над резюме, переконайтесь, що воно містить ключові слова, пов’язані з вакансією, на яку ви претендуєте. Наприклад, якщо вам потрібна посада менеджера з підтримки клієнтів, додайте слова та навички, які стосуються роботи з їх обслуговування.

Щоб отримати запрошення на співбесіду, вказуйте лише достовірну інформацію, яка демонструє ваш потенціал та можливості. Бажаємо вам отримати роботу мрії якомога швидше!

Схожі статті

Понад 112.872 користувачів вже зробили своє резюме

За допомогою CV maker Ви можете швидко і легко створити помітне та професійне резюме за 15 хвилин.

Створіть своє резюме

У Вас буде на 65% більше шансів отримати роботу